24 februari

Madonna vår gamla hund, en av världens sötaste och gladaste varelser
Blir kvar hemma ute på landet inatt, känns skönt att vara hemma med familjen efter allt. Ska bli skönt att få riktig sömn också. Blev inte så mkt sova i natt kan ja ju säga.. Det är inte så lätt att sova när man har massa sladdar på sig som är ikopplade till en EKG-maskin samtidigt som man är orolig över vad som är fel på en. Vid 1 fick jag lov att byta rum också ner till intensiven pga min låga puls. Så fort jag somnade till så sjönk min puls och ett varningsalarm började tjuta, en skjöterska kom in och jag vaknade till. Sådär höll det på till 3-halv 4 inatt innan jag lyckades somna. Vakna igen vid 6 och efter det kunde jag inte somna om av samma anledning. I natt ska jag sova ostört, längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0