M Ö R

Efter att ha spenderat en heldag på Gröna lund bakis och med 3 timmars sömn så mår jag lite mört haha ;) Borde förbereda för morgondagen då det är första dagen i skolan !!!!!!! :OOooOoo0ooOo Men har inte orkat flytta mig från soffan sen jag kom hem nu ikv.. Kommer nog bli 2 intensiva men roliga veckor framöver med nollning, flyttning osv. Men tar tag i det sen, nu måste jag få vila ut lite och bara ha en lugn stund innan alvaret sätter fart imorgon;)
 
Btw inte vart på Grönan på ett par år nu så har inte åkt blå tåget sen de gjort om det. FY VA RÄDD JAG VA! BLUNDA HELA ÅKTUREN! Blev rädd redan i kön när ja såg blodet på väggarna hahahaha Är en äkta mes !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0