Småtting- veckorna

Oj vilka intensiva men roliga veckor jag haft på SLU, därför ja inte vart så aktiv här!! Lärt känna så mycket trevliga och intressanta personer. De här är de enda bilderna jag tog under de här två veckorna men de får räcka :) Jag har insett att jag trivs mycket bra på skolan och programmet jag valt, men jag har också insett att jag inte är redo för studierna än. Så därför har jag valt att hoppa av och kommer ta mig ett år till i friheten innan jag sätter mig framför skolbänken. Kommer sakna alla nya härliga jag lärt känna men förhoppningsvis kommer jag tillbaka till SLU nästa år;) Beslutet känns helt rätt just nu och jag har redan smidit lite planer! 










 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0