17 november

Blev en sväng förbi Uppsala idag så passade på att kolla in H&M. Kom dit kl:11 och redan var allt från versace for hm typ slut.. Snacka om att kvinnorna köat tidigt för att ens få en susning av plaggen.. Aja, skymtade iaf något enstaka mönstrigt tygstycker kvar bakom inspärrningen när jag kom. Ja ni läste rätt, kollektonen var inspärrad! Här och där sprang det runt vakter, kändes som att när som helst skulle nån viktig person dyka upp, typ drottningen. Vilket ståhej det kan bli bara för lite exklusivt designade kläder. Personligen så var det inget plagg i kollektionen som jag skulle kunna tänka mig köa för.. ;)
Efter Uppsala åkte jag till enköping för att luncha/fika med Jossan och Linda! Det var verkligen superkul att träffa Linda igen nu när hon bosatt sig långt bort i Växjö, så henne har jag saknat:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0