Hemma

Nu är jag hemma igen. När jag tränade i måndags hade jag troligen en infektion i kroppen, vilket inte är någon bra kombination. Så i veckan har jag känt obehag i hjärtat och blivit lätt anfodd av väldigt lite ansträngning. Blev också kallsvettig och nästan yr när jag försökte springa i onsdags.. Så igår ringde jag sjukvårdsupplysningen och dom sa jag skulle ta mig till akuten på en gång. Så därför hamnade jag där. Allt har gått bra och jag mår bara fint nu, så behöver lite vila nu bara:) Anledningen jag behövde stanna kvar över natten var för att jag hade onormalt låg puls tyckte dom. Är nere runt 34 i vilopuls. Och när jag hade somnat hade den sänkts lite ytterligare tydligen. Men det va ingen fara fick ja reda på idag, fick göra ett "motionstest" på cykel och de sa jag bara är vältränad och har en bra kondition :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0