boomerang


Min syster missade bussen imorse och snäll som jag är körde jag henne. Gick upp en hel timme innan jag egentligen planerat gå upp så det va riktigt bra gjort av mig måste jag säga ;) På vägen hem träffade jag Filippa och gratta henne lite snabbt, hon tog KÖRKORT idag!! Grymt bra jobbat!
Innan jag åkte hem svängde jag förbi Selma och köpte den absolut snyggaste jackan, en mörkblå från boomerang (har en redan i ljusbeach). Ser det som en liten livsinvestering ;)
sprang ett varv i gånsta också, 5km check!
Så den här jackan är min nu + att jag köpte med en skitsnygg päls till kragen också vilket kostade 400kr extra men va värt det!! Längtar tills jag kan börja använda den!
bild härifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0